~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Sunday, July 29, 2007

kenyalang nite..27july2007

morning eberibodi...
mlm smlm aku mhadiri 'kenyalang nite'..
honestly, khadiran aku mlm smlm bknla sbb nk dtg 'kenyalang nite' tp 'meting'..
fuh..nasibla x pake selekeh mlm smlm..bila dh smpe sia barukla tau ada gathering anak swak mlm ya *ya akibat xdtg last meting..tp aku ada clas ms meting ya,so dmaafknla kan...(^_^) *

Alhamdulillah, aku xsangka juak junior2 yg dtg serami ya..hop muka2 yg dtg mlm ya akan terus tunjuk muka utk pgrm2 sterusnya..huhu..rs seronok glak nangga rami2 bkumpul tp yg sedihnya batch aku nang pupus terus..mlm ya hny aku n azrul jak batch 04..yg lain suma junior n ada juak 3,4 org senior 4th year...tokla mslh org swak d uia..hilang ntah ke mana..erm...susah juak nk pksa org ikut kata kita kan,masing2 ada urusan sndr,masing2 bz..*bak kat daknya la bila d tunggah meting*

syukurla pd mrk2 yg tunjuk muka..salute glak dgn adik2 batch bwh aku *especially 2nd year*..aku blh nmpk ukhwah yg kuat antara daknya..*jeles tok!*

hahaha..yg pasti aku antara mrk2 yg tertua pd mlm ya..huhu...
tp enjoyla n kenyang..*1st time mkm buah ngkah samboi..tQ ajk CAtering!*..
hope dpt bkerja together dgn cdak pd pgrm2 yg akan dtg...
dgn adanya batch2 cdak yg rami, insyaAllah junior2 br xkan rs terkapai2...at least daknya tau cne nk g mun ada prblm...

pgrm mlm ya bjln smoothly wpun ada skit mslh tp biasala kan..sapa la yg tlalu sempurna..kita bleh bljr dr kesilapan..ya yg plg penting...

skali gik TAHNIAH! utk suma yg menjayakn pgrm ya k*mun ktkorg baca blog tokla...

adehla..aku ektuali ada skill pg tok tp lectr xda pn.almost 1hour tgu kt clas..cne la g lectr ya..pastok nk kuar ngan pzah plak...tp gik ada 2hour..ya la lepak library jap..huhu...punyalah sejuk library tok eh...*o bang,xblh kecik kit ka ekon ya?* huhuhu..bekula aku lam library tok....
erm..apa gik mok padah tok...

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!