~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Wednesday, March 4, 2009

aku kembali...

salam..

wah...bila aku tgk last date aku lepak kt sini..fuh..lamanye x masok cni...

well...life gt so bz rite now...cmtu la situasi suma stdnt final year cm aku kot..no more honeymoon year...

pejam celik pejam celik, cm xcaye je ni last year aku kt bumi sjung nih...(klu aku x bina kerjaya kt sini la kan...)..InsyaAllah bln 8 aku dh kembali semula ke tanah air tumpah darahku, sarawak..bumi kenyalang..

erm..really mish my hometown..yelah kan, ujan emas d ngri org, ujan batu d ngri sndr, lbh baik d ngri sndr kan?? (erk...btol ke tu???)

sbr syai..masa akan trus blalu dgn pantas..huhuhu....aku dh stat apply for jobs skrg..huh..my cuzin said susah cr keja skrg..dats true..im agree wit her..dgn keadaan ekonomi yg x tentu skrg..harap2, segalanya bjalan dgn lancar bila giliran aku tok dpt keja tiba..amin..

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!