~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Thursday, July 13, 2006

2nd day...new sem

uwaaaaaaaaa...ari ni ari kedua klas stat..pnat msh terasa lg..ahad-1st day dtg kena angkat brg2 naik level5..apa punya tinggi la bilik yg dorg bg kt aku..mentang2 la aku x amik sotsem...slambek jer baling aku kt atas skali...xlama lg tumbuh masel la kt kaki aku..turun naik tangga...hehehe...smlm pon mmg pnat gila..g add & drop..ke hulu ke hilir cr blik lecturer...skt seluruh anggota bdn neh xhilang2 lg!!!sedeynyaaaa...windunya ngan umah..my family..anak2 buah aku yg nakal abis tu...plg sedih!!!!!!!aku dh tsalah masuk umah...!nape aku kena jd budak soca???HUHUHU...sedih giler yg teramat sgt2!!!!!!cmner la aku nk stdy bnda yg aku x minat langsung???tp nak wat cmner kn...aku dh janji ngan mdm tu..stdy btol2..mmg rezeki aku jd dak soca kot..jelesnya tgk geng2 aku yg dpt major poli..huhuhu...xpelah..maybe ada hikmah dsebaliknya kan...redha dlm tpaksa jelah aku skrg ni..skrg kena stdy gila2 utk score dlm course nih..huhuhu...klu org len bleh major soca..score plak tu..asal aku xbleh kn???erm,sem ni kena wat btol2..klu x alamatnya xgrad la aku smpi ke tua dok cni...xsanggup aku..huhuhu...best of luck utk dr sndr...aku tertekannnnnnnnnnnnnnn!

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!