~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Tuesday, July 11, 2006

welcome back 2 iium!

welcome back 2 uia to all my frenz!!!!!
dah puas bercuti..skrg masa utk kembali dgn buku2..asgmnt..kelas..
uwaaaa...xpuas gik bcuti...

ari tok..aku dh buat 1 kptsn yg xtauk bena ka sik kputusan aku tok..huahuahua...
juz try n give chance 2 me aite??
pake apa nk ingat kisah lamak gik..
so to those yg baca tok..juz trima jak la kputusan aku tok..
xperlulah nak tanya kenak aku amik kputusan cam tok ok? pasal kptsn apa...juz aku jak tauk k..!please la..aku nk bina idup baru..malas nk pk pasal yg dah lepas..
dh bukak buku baru..juz give me a chance utk bina idup baru n kecapi bahagia cam org lain juak...

kita hanya mrancang tp Tuhan tentukan sgalanya...biarlah masa yg tentukan hala tuju idup aku pastok...redha jak aku dgn apa2 takdir skalipun..
pengalaman idup dh ajar aku mjadi sorg yg kuat utk hadapi cabaran apa skalipun...
erm..wish all d best 4 me....harap kputusan aku tok x menyakitkan mana2 pihak..
mun ada ya..maaf seribu kali maaf aku minta..xda niat nk molah mcmya...
aku skadar manusia biasa..xmampu nk puaskan ati suma org wpun aku cuba polah cmya...
apa2 hal..sem baru dh mula..semua nya baru...idup baru..impian baru...suma barula...mcm ya juak aku...

nyway..slamat meneruskan pjuangan utk suma...pastikan ari ni lbh baik dr smlm..& esok lbih baik dr ari tok...
pd sumone yg owez xpuas ati ngan aku ya..sory byk2..aku nang xbleh nk puaskan ati 'ko'...
all d best 4 all...gotta go...c ya again..

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!