~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Thursday, December 24, 2009

Azad Jazmin - Suara Rindu OST Cinta Balqis

haaaa..skrg nih msti ramai yg tgah mcari2 pasal lagu nih kan..ptg td ahernya aku dpt gak tgk last episod cinta balqis yg ulangan tuh…fuh..meleleh beb!! hahaha..smbil aku lipat kain baju..sambil tuh gak lap airmata…sedih…hukhuk..apepun aku suka ending die *sory,wpun aku tau ramai yg xsuka* heheh…
bkn pe..klu die balik kt emran…sianlah kt hassan tgu die lama dr dulu kan…hehe…marissa pn sian gak..yg penting kptsn emran mmg aku setuju sgt…xsalah bkorban utk kebahagiaan org lain..kita akan rs hepi kalu lihat org yg kita syg hepi kan??siyes watak emran mmg besh..suka sgt klu zamarul hisham blakon cta2 sayu cmni..hekhek…eira syazira pn dh wat yg terbaek dlm cite nih..congrats..haaaaaa…en.fezrol khan kita…eee….syabas bete!! hehe..sukesukesuke!
apepun..congrat +++ tok si somey irfan…die pn byk myumbang kpd penyebab airmata penonton2  menitis..pendek kata…congrats la ok suma pelakon2 nya.. hihhi (*_*)
ermmm…cinta sejati??? kdg2 manusia ni mmg lalai..sebok mengejar cinta yg d sana yg d sini..sehingga xnampak yg sebenarnya cinta sejati itu berada d dpn mata… *peace*

 

Suatu yang indah
Ceritanya bermula semalam
Andainya dapat ku rasa selamanya
Tetapi ku takut tidak mungkin dapat ku miliki
Walaupun kau hadir hanya dalam mimpi
Ku teruskan hidup
Hari demi hari pun berlalu
Seksa dan derita ku tanggung sendiri
Apa yang tinggal hanyalah
Doaku padamu Tuhan
Pasrahku hanya kamu yang menentukan
Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi
Tinggalku sendiri
Ditakdirkan aku syukur selalu
Sesungguhnya aku tahu
Temanku hanyalah aku
Semoga suatu hari nanti
Dapat ku temui
Penawar dukaku yang berdarah luka
Pabila bertemu pasti aku suarakan rindu
Laguku untukmu buat selamanya

p/s: teramat suka lagu nih..cite CB mmg besh n mengasyikkan :)


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!