~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Wednesday, June 2, 2010

Merindu tapi..

Aku rndukan dia tp x mharapkan dia pn begitu jua..
Aku cintakan dia tp x mharapkan dia pn begitu jua..
Kerna..
Aku percaya..
Kalo kta lepaskan cinta tu arini..
Dia akan dtg pd kta kalo dia mmg tercipta utk kta..
Dia akan trus pergi kalo dia bkn d cipta utk kta..
Aku serahkan semuanya pd yg Esa..
Dia lbh tahu segalanya..
Mencintai tak semestinya memiliki..
Skadar memerhati insan yg kta cinta..
bhagia bsama psgn plhnnya..
kekadang lbh mbahagiakan kta..
drpd kta sndr memilikinya..
Oh angin lalu..
sampaikan salam rinduku
pada Cintaku yg jauh di sana..
Aku di sini merindu dan mencintai dr kejauhan~~~~

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!