~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Wednesday, June 2, 2010

Selamat hari gawai

Rasanya blm tlmbt utk aku wish slmt myambut gawai kpd suma yg myambutnya..xlupa jga yg myambut keamaatan..slmat2..hehe.aku bru ada ksmpatan nk singgah blog.hehe..bila sebut pasal gawai n keamaatan,tba2 tringat kt kwn aku nih,s bkn nama sbnr.haha..die posted kt fb die wish gawai n keamatan.tp last2 die mtak translate dr org laen..lawak pn ada bc k0men die 2..hehe.. Encek s, ni ada lg wish gawai dlm bhsa laen..sila2 blaja..nex year leh guna kan..hehe..
-Iban ckp 'selamat ngintu hari gawai'
-Bidayuh plak 'selamat andu gawai dayak'
-kayan ckp 'selamat pidah dau gawai dayak'
-melanau plak 'selamat lau gawai dayak'


sekian kelas bhasa arini..
Aku ni smpt lg landing kt sini..bju x pack lg..jap lg nk balek umah smntara aku plak..ish..xda m0odnya aku nk balek sana..xpuas lg cuti..uwaaaa.

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!