~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Sunday, March 19, 2006

my journey

erm..ari ni dh stat final xm.paper halaqah 2..huhu..bolehlah jawab..bkn bolehla apa..tp bolehlah tembak!hahaha...blik xm jer,g makan kt cafe.then siap2 nk g usrah lak kt msjd klcc..yelah,lately tlampau bz..byk je keja nk wat bile tibe jer weekends(wpun amal prinsip 'weekends is a restday 4 everythingz!') last usrah baru la nk tunjuk muka.actually malu ngan dieorg yg salu dtg usrah tu.dieorng pn dak u cam aku gak,p asal dieorg dpt dtg p aku tak?tol kan?
so,aku korbankn la ari ni tok g usrah perkepisma..aku tolak dr uia jam 2ptg.smpi kat klcc 3lbh camtu..dhla jarang dtg,dtg lmbt lak tuh..aiya..ape daaaa...hehehe...
pnat giler ari nih..tp xper...x byk,skit ilmu pn aku dpt..
ape lg aku nk merapu nih...tgl brapa ari lg nk blik umah..aku punyerlah semangat nk balik nih...buku & notes yg xguna dh lama aku msk lam kotak..hahaha...lbh2 lak aku nih..99% semangat aku dh balik umah.yg tgl skg hny 1% jer...huhuhu...
pe lg ah??? dh la blog..pnat nk menaip...ok daaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!