~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Tuesday, September 5, 2006

kasih yg pergi

hari ini
aku bangun pagi
dengan rasa kekosongan
ku lihat dunia diluar sana
bagaikan sepi
ku lihat waktu seakan begitu perlahan
dan letih
ku rasa jiwaku begitu kosong
segalanya kosong
kaku...bisu
diam menyepi..aku hairan..
baru ku tahu semalam
cintaku dah pergi....
kesepian mencengkam jiwa
terasa dada dikoyak
dengan kuku harimau
tangisan kesakitan
kecewa akibat kesungguhan percintaan
yang laungannya tak terjawab
senangnya cinta pergi
setelah dikaut
segala pengorbanan
lelah tak kira waktu
hanya nak berebut kebahagiaan
selama ini baru terjawab
cinta itu tiada disini
ianya bagaikan angin berlalu
yang membawa sebuah pilu
dalam terlena aku menitiskan air mata..
biarlah kesabaranku hilang bersama kasihku,
biarlah kewarasanku hilang kerana luka yang dalam,
sakit pedihnya, biar aku saja yang tahu,
namun, ketabahan itu milik aku
walau tidak setabah mana,
tapi aku mampu tersenyum utk berhadapan dgnmu.
tak sekali,air mata ini menitis didepanmu,
biarlah hanya malam saja menemani senduku..

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!