~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Tuesday, September 5, 2006

setelah kau pergi

Setelah kau pergi
Pedihnya hatiku..
Menggengam api cinta bersamamu...
Setelah hujan membasihi pipi
Engkau sering dihatiku..
Setelah kau pergi
Aku pilu tanpamu kasih...
Kemana aku harus mengadu lagi
Hatiku buntu............................
Ditelan oleh arus cintamu
Yg makin membara di dadaku.
Setelah kau pergi
Hatiku sepi
Mengapa aku harus di sini
Cintamu ku belum puas merasakannya
Namun kau pergi meninggalkan diri ini.

Setelah kau pergi
Aku pilu
Tiada lagi tempat ku mengadu....
Setelah cintamu pergi...
Aku masih menanti
Menantikan kepulanganmu............
Kasihku
Tapi yg pastikau takkan kembali
untuk selamanya....

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!