~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Monday, September 11, 2006

Mohd Aiqal b. Zaidel

slamat ptg suma...
kabare??em...ari ni ntah xtau nape rs rindu sgt2 kt my little boyfren...huhu...
rindu kt aiqal...heheh..actually..dia ank ke3 my cuzin-bg.gdel n kak ct..msti die makin comel skrg nih..skrg dh umur 9bln lbh..dh lama xtengok dia...dulu masa cuti..aku ler yg kena jaga dia...huhu..miz u muchie dear....tp aku xsuka fmly aku pggl dia mawi!!!!!!! apa ada pd mawi tu???stakat terer nyanyi..ramai pminat??huhu...xnaklah my little nephew yg sorg ni jd mcm mawi..jd ar mcm fadzillah kamsah ker...hm tuah ker...bangga la skit...aku pn xfhm bangsa melayu skrg..bangsa lain sibuk kejar kejayaan..xkiralah dlm akademik ker...pniagaan ker...tp malangnya bangsa melayu sibuk nk bjaya dlm bidang nyanyian...erm..plg aku malu bila ada sorg ayah tu mengamuk bila ank dia xdpt join 1 prog realiti tv baru2 ni...erm..apa nk jd la dgn dunia skrg ni kan...balik smula pd aiqal...huhu...rindunya kt my comey tuh...cant wait 2 c him....tgklah pic dia kt bwh...ms tu umur dia 6bln lbh....so cute laaa....
cenyuuuuuum!

aiqal pon nk pegang kamera gak laaa.....
masa ni kat atas katil dlm bilik aku...hahaha..
saja promot cadar katil aku yg lawa tuh..hehe!!

p/s: sowie ar...server slow...xleh nk upload pic byk2...nnt upload pic lain lak eh!


No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!