~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Wednesday, August 8, 2007

aku serik...

arini ada kuiz primitive communities..10marks..fuh..ntahla apa yg aku dh jwb pg td..rs yakin ja dgn jwpn2 aku juz da 1Q yg aku xsure jwpn die apa..nk toleh tny umai..adoila, prof nasr lak bdiri kat blakang..erm..tibai je la...untung sabut timbul kan kan kan kan..heheh...prof gtau, coming saturday ada trip g Org Asli Museum..em..xsabar la..hahah..jln2 mkn angin..hehe

sbnrnya, lam 2,3,4 arini..aku btol2 dlm dlema...ntahla..cmne nk mulakn eh???adala sorg ni..ntah nape dia jauhkn diri dr aku..nape???hanya semata2 sbb aku xdpt menemani dia ari 2,dia trus nk jauhka. dr dari aku...ish!xmasuk akal la...kdg2 aku fkr,suma ni illogic!..xkanla sbb bnda 2 trus nk wat cmni..really,kau sygkan our frenship so much...xkan sbb bnda kcik cmtu trus hancurkn frenship yg dh lama...em..ntahla..mybe ada bnda lain yg aku dh buat smpi dia lari dr aku kn??tp apa???nape bdiam je?

klu btol la aku ada buat slh..im really sory dear...aku bknla xnk bdepan dgn dia tp skrg ni xda masa nk buat cmtu...msg2 dhambat dgn hal masing2..ntahla..mmg kami dh xrapat cm dulu...really missed d moment..hang out 2gether..lepak2 kt hs cafe..tp skrg..suma dh xda...ntahla..

biarla takdir atur segalanya..skrg ni aku xblh nk fkrkan pasal org lain lbh2 mcm dulu...experience yg lalu..buat aku serik...tp aku owez harap hbgn aku n dia kembali baik cm dulu2...huhuhu...

p/s:blog dh tukar versi bm sbb pmntaan 'DYG'..hehehe

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!