~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Thursday, August 9, 2007

apa punye perangai ar!

smlm aku dpt msg dr umai...
dia gtau,gurl yg dok sblh dia ms quiz smlm..tiru kiteorg nye answer sheets!
ampeh tol!!! org pnat2 study,die nk senang2 je tiru!!
dh ar sem lepas pn mniru lam clas marriage ms midterm..
ish!apa nye perangai la...asyik nk jln mudah je..usaha sndr xnak!!!!!
arghhhh!!!!aku begitu bengang neh!!!

p/s:sory,aku xhalalkan apa yg ko tiru!

3 comments:

  1. betoi tuh.aku pon takkan halalkan apa yg dak tuh tiru kalo aku kat tempat ko shai!
    idup ko!
    hihi
    guess aku sapa??????

    ReplyDelete
  2. engko sapa hah??
    adoila..mana nk guess ni...
    nyway tq..dtg jengok blog aku k..

    ReplyDelete
  3. heheheheheheheheh...tenkiu shy coz menunaikan pmintaan aku..btol shy..xyah halalkn apa yg bdak tu tiru..nama je bdak u tp otak xnk pakai..kan kan kan kan...

    ReplyDelete

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!