~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Saturday, May 29, 2010

aku terluka!

morning...awl pg dh masuk blog..tandanya keadaan aku teramat kritikal n sgt2 memerlukan sesorg utk meluahkn beban d dada..tp..sapa...sian blog aku nih..dia lah tpaksa mjadi mangsa..tq my dear blog :(

huhu...nape aku rs sakit sgt?? nape suma ni msti blaku kt aku?? Ya Allah, adakah hambaMu ini semakin lalai dan melupakn kewajipan? kenapa aku d uji sebegini??

kenapa xda sapa fhm keadaan aku n trus mbebankan aku dgn pelbagai mslh??

susah kan hdup ni..kita je kena jaga ati org..tp org blm tentu jaga ati kta..bknlah nk mtak balasan..tp..at least..respect others feeling..

seriously, aku pnat dh nk bkorban utk mbahagiakan org lain..aku pnat nk bkorban utk buat org laen hepi..

tho im smiling...but but deep inside, im crying...

bsar sgt kah dosa ku slama ni smpi ini balasan yg aku dpt??

mungkin slama ni aku xsdar yg aku dh tersakitkan ati org laen..or dh tlukakan ati org laen..dh menyinggung prsn org laen...

kalo itulah sbbnya nape ati aku d sakiti slama ni..kalo itulah sbbnya sesetgah org xnak jaga ati aku...

oleh itu......

aku SHAIRINA BINTI SEREBU dgn rendah diri dan sepenuh ati memohon maaf kepada semua kawan2 n spa2 yg knal aku...

maaf sesangat..so sory...

sory

sory

sory

:(

1 comment:

  1. isk isk isk

    awat hang nih?

    sapa wat hangpa jd lagu nih?

    meh habaq:)

    ReplyDelete

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!