~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Friday, April 2, 2010

AZIS menang bergaya!! congrats onyxers!!

Slmat malam..eh..patut ke aku mngucapkan selamat pagi??nape la mata aku ni xbleh tdo..jam dh 2.30am..mel & Tania dh selamat blayar ntah smpi mana ntah..tp aku??still mgadap lappy nih..mngapa aku ngadap lappy ni??sbb xngantok ke??mngapa aku xngantok ni??sbb mgadap lappy ke??adehlaa..aku rs sjak aher2 ni aku dh d jangkiti penyakit ‘kecelaruan fkrn’…pressure n exhausted..ayat yg plg sesuai utk mgu nih..mmg xcukup rehat..xcukup tdo..sumanya nk kena siapkan cepat..kdg2 keja d berikan last minit..dateline plak asyik nk cepat je without consider other people..hurm…mmg aku sgt tertekan sgt mgu nih..nsbla onyxers x wat perangai n create prob..or else…xpasal2 aku jd lbh pressure..

Mlm ni..aku pcaya..family onyxers tdo dgn senyuman..t’utamanya mummy..tahniah azis..d best male presenter 4 sales presentation..u’ve approved 2 us that it is worth buy..wpun kta xdapat pegi ke final stage..tp,team sales presentation kta mlm ni mmg hebat..aku pn xdalah mharapkan tlalu tggi sgt dr mrka..tp mrka dh mhadiahkan kenangan manis uk kami suma mlm ni..azis..azis..ko dh mmg penuh bgaya malam ni..well done guys..u all deserved it!

Hampir 3mgu mjadi ahli family onyx..kami mula semakin serasi..ketawa n gurauan sentiasa d bibir..kdg2 aku rs smpi nk mnangis pn ada bila ada je yg nk melawak..onyxers family nih mmg gila2…btol la kata tn.aji..slow but steady  ya,kami bmula dr tmpt tcorot..tp kami x cepat melatah..kami berusaha sedaya upaya utk melangkah seiring dgn company lain..Alhamdulillh,wpun xbanyak..tp sedikit peningkatan ari demi ari pn kira ok..sekurang2nya kami mcba utk basing dgn yg lain..

Bbrapa ari lagi..genaplah sebulan aku berada d sni..kdg2 ku slalu mrasakan diri xlayak utk memimpin..layakkah aku?? Diriku berasa tlalu kerdil utk bsama dgn mereka2 yg hebat di sini..Ya Allah,ringankan beban dlm diri hamba Mu yg hina ini..bagilah aku kekuatan utk menempuhi ari2 sukar yg mdatang..

Aku salu mrasakan yg aku xpatut pgang position coo tuh..sbb aku mrasakn aku lbih memerlukan pimpinan org lain drpd nk mmimpin org..lbh ramai mka yg hebat2 d sini..adkah aku mampu nk truskan suma ni…ati gundah gulana..fikiran celaru…

2 b cont..sleep oredi..mau tdo mimpikan my prince will dtg..tp ntah bila dia nk smpi..em…zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 comments:

  1. just wanna ask u syai...apa yg mnyebabkan 'ati gundah gulana' tuh...found someone special ker??hihihi

    ReplyDelete
  2. hahaha emy..kemanakah ko mhilang slama ni n suddenly appear back..hehe...gundah gulana la...biarlah rasia..hehehe

    ReplyDelete

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!