~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Saturday, April 3, 2010

mgu yg memenatkan dh pn berakhir

Alhamdulillah..ahernya sabtu telah menunjukkan diri..klu x..mau aku trus jd golongan 'mentally challenge' hehe...pg td baru je abis english day..mlm smlmnya plak ada rehearsal yg xmcm rehearsal..pelik je aku tgok bdak2 nih wat rehearsal..ntahla..semacam jer..n hasilnya aku dh dpt agak pg ni..byk sgt adegan2 yg memalukan pg td..tp ntahla..agak2nya apa lah persepsi vips suma tuh dgn ceremony pg td tu..

erm...dh hampir tamat majlis tuh..sir ismaz dok sibok merayau2 mcari ktorg yg dh anta resume kt dia smlm..erm...menepati janji lak tuh..larat gak dia mcari ktorg smata2 nk bg balik resume tu.. :) tq sir!

YELLOW THINKING HAT?

abis je majlis td,aku n fiza trus cabut p dining hall..lapar!!! hehe..ktorg smpi je..bruk jek ada 2,3 org kt buffet table tuh..erm..lauk???? adoilaaa....ni yg wat aku rs nk balik umah skrg!! mknan kt sini..xtau nk ckp apa..mls dh aku..sendiri2 phm la..klu xphm..wat2 phm lah...not so gud lah taste die..hehe

skrg aku masih lg merempat d opis..smtara tgu ayah aku dtg amik..erkkk..so boring..menunggu dan menunggu...tgal aku sorg je kt opis nih..dh xtau nk wat apa lg dh..mmg bosan tahap apa dh..mel n tania as usual la xtgu2 lg nk balek umah..aku gak yg tgal kesorgan d sini..adoilaaa...
CAMBRIDGE BUSINESS ENGLISH

eh..siyesla..asal opis ni sejuk mcm lam peti ais??dr pg td aku dok lam sejuk..rs cm beruang kt north pole la plak kan..hehe..esok hopfuli ada org nk bwk aku p jln2 or sunbathing..rs cm lama dh xmerasa cahaya matahari..erm,,mesti wonder kan aku berada d mana..hehe...

pasni balik umah pn..skjp je leh rehat..then nk kena fikir agenda tok nex meting plak..tomoro nite plak ada prog wit site manager..eee...asal rs sekejap sgt ms blalu ni??kalu nk smpi ke wiken tuh mcm lmbt jer ms blalu..adoilaa..tetekan plak tetiba bila mgenangkan suma tu...erm..sbrlah ati..slama ni bpa lama dh aku berehat kan..hiii :)

skrg ni msti suma bdak2 ni tgah wat taik mata..yelah..smgu xcukup tdo..xcukup rest..arini n esok la masa nk balas dendam kan..xpe2..aku phm..

td zul,fred n Q ada bsama aku...tp skrg aku tgal sndr..skrg ni aku tgah dgar lagu element-cinta tak bsyarat...best la plak lagu nih...hehe..lyn jiwang sorg2 kt sini..siannya aku..haha...adeh...oohhh tidakkk..aku blm gila lg..hahaha

slama smgu nih..mcm2 perasaan yg pergi n dtg..tp mostly yg dtg..kecewa n tluka..erm..bilakah miracle akan wujud dlm idup aku..bkn bmksud nak mgeluh pd ketentuan takdir Ilahi..tp aku pnat merasa suma tu..apakah yg aku perlukan..menunggu miracle tjadi ataupun trus btindak??kalau btindak skalipun...nk btindak mcm mana?? dilema..dilema..dilema...trus d himpit dilema...ntah bila akan selesai...

*maaf kalau ayat2 n kata2 aku dlm entry ni memeningkan n mencelarukan kepala sapa2 yg mbacanya..sbb aku pn tgah pening n kecelaruan fkrn nih.. :( *

ive 2 take a move now..taking k all gorjes pipol n my dear belog!!

xoxo

2 comments:

  1. haha! semangat oh kmk 2 tania balit..
    oh ya, antra slh 1 acara memalukan ada nembiak nait ats pentas pasya sikda trofi..huhhh...it was a very embarrassing moment.huh..**shooottttt**

    ReplyDelete
  2. hehehe mell...its ok la...its x ur fault bah...cool gurl!!

    ReplyDelete

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!