~~~~In three words I can sum up everything I've learned about life. It goes on.Nothing in life is to be feared. It is only to be understood~~~~

Sunday, April 25, 2010

seminggu yg sgt menyakitkan + membosankan...

20-22april menjadi hari2 yg sgt menyakitkan bg aku...knapa???

20apr--smpi2 je tmpt team building...after short briefing..my group went to jungle trekking...tgahari retak lak tuh!!!..firstly aku surrender n xmo pi..tp rugilah kan coz bila dh smpi tp x join any xtvt..huhuhu..actually aku mmg sgt2 xmo ekot..sbb aku tau akibatnya--->sakit bahu!!

nahhhhh...afta mharungi bbrapa jam jungle trekking..aku mrasakan spt nyawa aku dh smpi ke takat anak tekak..adoilaa...so tired..so hurt..huhu....

several hour afta that...yeahhh,...dats it!! sakit  bahu ku sudah mnonjolkan dirinya...hahahah...padan la ngan muka aku kan..trainer suruh stay tgok org rafting..tp aku mhala ke arah grup nk g jungle trekking..hehe...

so...the next day..21-22april..aku tpaksa meng'excuse' diri drpd suma aktibiti yg berat...so sad n so poor aite??

mmg sgt myedihkan bila aku tpaksa meng'excuse' diri..huhuhu...dh smpi sana tp dpt tgok jauh jer..

apapun..byk lessons yg aku dpt dr teambuilding nih..especially pasal friendship...yah...d situ la aku jpa 'kawan' yg sgt layak bgelar 'sahabat'...

tanx sahabat kerana sudi mjadi sahabatku... u know who you are right... tanx so much <3

3 comments:

  1. haha..xda btemu chenta ke d sana???kikiki

    ReplyDelete
  2. haha..xda btemu chenta ke d sana???kikiki

    ReplyDelete
  3. erm,siapakah gerangan kamu wahai anonymous??sila perkenalkan diri la...anyway..saya masih single n available smpi saat komen ni d taip ;p

    ReplyDelete

Sila tinggalkan jejak anda.Terima Kasih!